Vrácení zboží a reklamace

Jak mohu vrátit nebo reklamovat zakoupené zboží?

Mrzí mě, že nejste spokojeni s produktem, ale chápu to, protože vím, že ne vždy je vše podle našich představ. U mě nehledejte složitosti s vrácením zboží. Vše je velmi jednoduché a v pár krocích to zvládnete.

 

1) Produkty, které chcete vrátit nebo reklamovat musí být nepoužívané.

 

2) Před zabalením zboží do krabice, prosím připojte reklamační dopis, který vložte do krabice společně se zbožím.

Reklamační dopis musí obsahovat:

a) číslo objednávky

b) Vaše jméno a příjmení

c) Informace zda-li zboží vracíte nebo reklamujete

d) datum doručení objednávky

e) Vaše číslo účtu kam budeme zasílat zpět částku za Vaši vrácenou objednávku.

 

3) Na ručně vyrobené produkty a živé či sušené květy se reklamace ani záruka nevztahuje, proto prosím dbejte na to při objednávání tohoto zboží.

 

4) Pakliže jste reklamační dopis sepsali, tak zboží společně s dopisem zabalte a zašlete nám jej zpět na adresu:

Martina Hynková

Reichova 696

756 05 Karolinka

 

V případě odstoupení od smlouvy (vrácení zboží) bude částka vrácena na Váš účet do 7 pracovních dnů.

V případě reklamace je zákonem stanovená doba na vyřízení 30 dní, avšak u nás to trvá podstatně méně času. O průběhu reklamace budete vždy informováni.

To je vše. Jak rychlé a snadné. Teď když už víte jak na to, tak to hravě zvládnete pokud bude potřeba.

 

Vaše Martina 

WALLACHIA DECOR - Designové  dekorace a doplňky pro Váš domov

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení